XCM kup RH Brač

Trasa maratona iznosila je 108km s 2500m visiknske razlike. Prije utrke dobro sam ocijenio da će utrka trajati oko 5h i nisam puno mašio, vozio sam 5:08. Uz manje zavrzlame prije starta utrke startali smo i držao sam se prve grupe cca 1h i bio 5. u ukupnom poretku što je bilo sasvim zadovoljavajuće (iza Turka i 3 Slovenca). Držao sam tu prednost i poziciju sve dok nisam ostao bez hrane i vode, naime u drugom dijelu maratona feed zone su bile dosta razmaknute pa nije bilo pomoći. Uspio sam jednom pasti jer sam gađao kolotrag u zavoju na spustu koji me trebao držati ali ga nisam pogodio pa sam zaronio :),te oderao bradu i koljeno. Taj pad nije utjecao na performanse jer je ozljeda bila samo površinske prirode. U jednom trenutku blizu četvrtog sata utrke mašina se počela gasiti i mislio sam da neću uspjeti završiti ali uspio sam se puževim korako dovući do feed tone gdje me čekao Tiho s vodom i bananom (po treći puta). Kada sam pojeo bananu nadošao sam i onda odvezao utrku do kraja u malo pristojnijem ritmu.
Iznenađujuće  i bez nekog posebnog bikefittinga i 5h na sicu nisam imao nekih problema s vratom, leđima, koljenim i sl.
Što se tiče organizacije moram reći da je moglo i bolje, posebno razmak između feed zona 6, 7 i 8 (trebalo je sat i pol između 6 i 7. a 45min  između 7. i 8.), prva feed zona bila je prazna,
mjerenje vremena nije baš prošlo najglađe ali dobro znao se poredak.

S druge strane za svaku pohvalu je bogata večera na kojoj smo uz guštanje u delicijama nadoknađivali izgubljene kalorije na utrci...sir, hladna predjela s ribom, domaće paštete, rižoto #1, rižoto #2, skuša s roštilja i janjci s ražnja (njih 10-ak!).Vrlo kvalitetna večera i nešto što se ne viđa svaki dan!

























U expo zoni bila je tvrtka Panex dinamic sa velikom količinom Scott i Rock machine bicikala. Dan prioje utrke uzeo sam Scotta s pomoćnim elektromotorom. Hm nije to tako ni loše :)....ležiš a iđeš! Ovi bicikli odvesti će rekreativce u brda i zadovoljiti one kojima je na brdu zanimljiv samo spust.


 




za one koji vole voziti samo nizbrdo :)





uživanje dan prije utrke...






Zahvaljujem Panex dinamicu na vrhunskom Scott spark biciklu i Mitas gumama, Tihi na podršci u feed zoni i organizatoru na finoj papici :).
Sljedeći članak će biti detaljno o Sparku (mislim da sam mu sada ušao u srž :)) a do tada možete pročitati kako je bilo u Crikvenici i Vodicama.

Popularni postovi