XCM Čiovo i real world test sparka 945 :)

'ko bi reko da je Čiovo toliko kamenito, aj ok kamenito al baš toliko! :)
dakle tjedan dana nakon što je spark 945 stigao u Osijek zaputili smo se na XCM utrku kupa RH po otoku Čiovu. Staza je kako sam već u prvoj rečenici spomenuo bila izrazioto gruba, rekao bih iznenađujuće gruba jer praktički su zanemarive dionice makadama bile ravni utabani put. Nerijetko sam uspone vozio s potpuno otključanom suspenzijom iako su na sparku 945 bile gume 2.35. Spusteve je bicikl doslovce gutao, tražio još brzine (popularno "give me more speed") :).
downhill segmenti sa strave sve govore
 Uzbrdo se osjetilo da treba vući poveću masu, ALI na grubim dijelovima kolega Skuzin s 27,5 hardtailom nije mogao pratiti ritam zbog konstantnog poskakivanja i proklizavanja.
Naoko slabe kočnice sjetio sam se provjeriti otprilike satipo nakon starta utrke, i nekoliko odveženih spusteva,  skužio sam da se na ovom biciklu ni ne koriste kočnice, a kada su potrebne sasvim zadovoljavajuće obavljaju svoju zadaću. Držanje u zavojima je nemilosrdno dobro! Mislim da će jednom redaru ostati dugo u sjećanju kada mi je prije ulijetanja u suhozide skakanjem i vikanjem pokušao objasniti da moram usporiti :).
Nakon 2:15 utrke naletio sam na betonski ivičnjak i trebao sam podići zadnji kotač jer to nikakva amortizacija ne može upiti i rasjekao gumu. Da bi stvar bila gora nisam ni zračnicu nosio jer sam inače koristio tubeless a asada ni to jer je na putu bio novi spark 900RC.
Ovaj bicikl itekako bi se dao dotjerati čak i za ozbiljnu konkurentnost na utrkama, što za ovu priliku nisam radio jer je kod mene ostajao vrlo kratko.

Panex Dinamic dolazi s testnim biciklima na XC maraton u Koprivnicu gdje ćete moći isprobati sparka 945 ali i moju novu pilu 900RC Word Cup.

Popularni postovi