tko je ubrzao moj sat

 utrka XCM Brač, 108/2500.....
Na otprilike pola utrke, nakon odrađenog najduljeg uspona, bio sam cca 6min iza vodećih, 20km prije kraja gdje nije bilo značajnijih uspona (3-4 kraća s 50ak metara visinske razlike) zaostatak za vodećim bila je 15min a na kraju utrke 27min.
Gdje sam bio što sam radio 12min u zadnjih 20km :). Kažu kad si gladan nisi svoj, e to je bilo u zadnjem dijelu, preiscrpljen, bez energije i vode. Čak i nakon feed zone nije bilo volje da stisnem do maksimuma (djelomično sigurno i zbog straha od ponovnog kolapsa) a i realno je trebalo da vremena da ono što sam popio i pojeo dođe na svoje mjesto.
Ovo je tekst za moje učenike kojima stalno govorim da je energija ključna za uspjeh na utrci. Rješenje problema je u kvalitetnijem rasporedu trošenja (slabiji ritam) ili unos energije tijekom utrke (ovo nije uvijek moguće jer je uz hranu NEOPHODNO unositi i vodu što je u slučaju na Braču bio ograničavajući faktor).







Popularni postovi