mjerenje vremena na utrkama - WEBSCORER

Potaknut pothvatom mog prijatelja Brune na utrci u Donjem Miholjcu 2013.g. koji je sa štopericom mobitela odradio mjerenje vremena na utrci SBBL s 6 kategorija i različitim brojem krugova (s tim da je mjeriteljem vremena bio imenovan 3h prije starta prve utrke - nije bio sretan :) ), zadnjih godina  testirao sam razne sustave mjerenja, na mobitelu i PC-u, čak sam razgovarao s fakultetom o razvoju nekog sustava. Do sada nisam naišao na ništa dovoljno dobro da bih ga mogao preporučiti nekome ili objasniti drugoj osobi kako da sama odradi utrku pa da ja mogu sudjelovati u utrci. Pronašao sam neke programe ali se s njima mora jako dobro znati što se radi, treba puno truda za učenje i nema neke automatike u obradi prijava i rezultata.

 Nakon što sam dao prijedlog da klupsko testiranje na malom krugu odradimo preko strave g. Ban mi je sugerirao da isprobam Webscorer sustav za mjerenje vremena (nedajbože da bi rekao ajd ja ću izmjerit vremena preko webscorera :) ).
I tako sam nakon par dana testiranja napravio obrazac za registraciju za klupsko testiranje, ljudi su se registrirali https://www.webscorer.com/register?raceid=52666 i 18.10. smo odradili to klupsko testiranje. Rezultati su na http://www.webscorer.com/race?raceid=55256.

Prije starta dodao sam nekoliko vozača koji se nisu registrirali online, sve na prijavama je prošlo savršeno. Zbog kašnjenja morao sam mjenjati predobučenog mjernika na startu pa sam u 2min Tarnaju objasnio što mu je činiti (kliknuti na pripadajući broj kada vozač krene) i start je krenuo.
Na cilju smo bili Jelica i ja, ona je gledala brojeve a ja klikao na timer prilikom prolaska vozača i upisivao pripadajuće brojeve. Dost jednostavno i linearno, važno je bilo pravovremeno kliknuti na timer da zabilježi vrijeme.

5 minuta nakon što je zadnji vozač ušao u cilj, web link s online rezultatima poslan je na e-mail svih koji su prilikom registracije ostavili valjanu adresu!
Mislim da nemoram govoriti kako sam bio oduševljen jednako kao i svi ostali sudionici.

Mjerenje sam radio s 2 uređaja koje je jedno od kompliciranijih načina jer prvo treba podesiti mjerenje na jednom, poslati na drugi, mjeriti odvojeno i na kraju poslati rezultate na web za konačnu obradu ali ni to nije bio problem iako je ovo bilo prvo mjerenje i to bez simulacije testiranja.

Ovo je sustav koji definitivno PREPORUUČAM!
Klupske utrke u kojima ću sudjelovati u organizaciji sigurno ćemo raditi preko ovog sustava.

Ovo su neke funkcionalnosti koja bi izdvojio od velike važnosti i pomoći:

 - vrlo lako se može naučiti koristiti aplikaciju za mjerenje
 - ima dovoljno opcija za korekciju eventualnih pogrešaka
 - automatizirana obrada prijava
 - automatizirano slanje konačnih rezultata
 - automatsko bodovanje utrka i vođenje ukupnog poretka u sustavu natjecanja (liga, kup,...)
 - aplikacija se veže na sistemsko vrijeme uređaja i ostaje u memoriji tako da čak i nakon prisilnog gašenje uređaja ponovnim pokretanjem aplikacije ona nastavlja tamo gdje je stala!
 - detaljno su objašnjeni načini mjerenja i sve opcije + postoje i video upute 
 - povoljna cijena godišnje pretplate koju može koristiti više osoba (uređaji koji se registriraju mogu se i odregistrirati)

Popularni postovi