Mitas...winner's choice

Prije nekoliko godina u bike shopu sam tražio cestovne gume za trening preko zime. Od svih ponuđenih izabrao sam Rubenu, i to nekakav entry model, jer je bila jako mekana i smatrao sam da će to biti odlično za niske temperature i da se neće postati tvrđe na niskim temperaturama. To mi je naravno bitno jer su preko zime ceste uvijek slinave i mokre pa je grip uvijek upitan. guma je bila odlična na niskim temperaturama, grip fenomenalan a trajnost je bila izneanuđujuća pogotovo jer sam ju vozio i na trenažeru. E sad, to se sve odvijalo uz smijeh trgovca jer kao šta ću s gumom od 70kn na cestovnom biciklu (taj isti se smijao i kada sam prije 8 godina došao na MTB utrku s biciklom koji je imao 28'' kotače jer su kao ti kotači preveliki), čovjek očito nezna da sam vizionar :).
Prošle godine u Extremesport su na test došle natjecateljske mitas gume koje su predstavljene na proglašenju ukupnih pobjednika SBBL. Meni su se gume svidjele na prvi pogled jer sam nakon 4 godine provedene u MTB-u imao već nekakvu viziju što mi odgovara. Svidjela mi se i cijena koja je čak i do 30% jeftinija od konkurencije. Težina je također konkurentna, no međutim već na dodir značajno robusnija. Zbog svega toga nije bilo nedomuce nego sam prvom prilikom namontirao gume na kotače Scott sparka 900RC. Do sada Mitas nije bila u tom high end segmentu tržišta pa smo svi bili malo skeptični.

Meni se nakon isprobavanja nekoliko guma najbolje pokazala kombinacija naprijed CHARYBDIS a odozada SCYLLA Charbydis je inače guma za blato u izvedbi 2.0 s izraženim i rijetkim čepovima. Zašto ju onda koristim na suhom? Slučajno sam otkrio (bile su mi na rezervnom setu kotača) da je ta guma ustvari fenomenalna na tvrdoj i gruboj podlozi, nagnuti zavoji, korijenje i kamenje! Ok, sigurno nema otpor kotrljanja kao neka guma s gušćim ripnama ali je to ionako manje važno na prednjem kotaču. Bitno je da daje fantastičan grip na svim podlogama. Zadnja guma Scyla, 2.25, gušći čepovi, manji otpor kotrljanja i naravno manji grip na grubom terenu ali to je opet manje bitno za zadnji kotač, on poprati prednji bez obzira na situaciju :).
TUBELESS se radi vrlo jednostavno, ponekad čak s običnom pumpom (ovisno o felgama) ali ono što je bitno da jednom kada se digne na felgu nema onog iritantnog ispuštanja preko noći ili kada se kotač ne okreće. Meni je znala držati tlak i po nekoliko tjedana van pogona. Gume podnose izuzetno niske tlakove, puno niže nego sam prije koristio, čime se dodatno poboljšava grip.
Nakon odvožene sezone (cca 20-ak utrka + treninzi) gume imaju samo manje znakove trošenja! Ni jednom me nisu iznevjerile! Promjena će ići isključivo zbog pojačavanja sigurnosti na utrkama ali ove će sigurno još cijelu iduću sezonu biti na rezervnom setu kotača za trening. Dakle, vrlo kvalitetan odnos robusnosti i mekoće gume za dobar grip, gume za svaku PREPORUKU!

Popularni postovi