Istria Valamar Terra magica maraton - NIKAD VIŠE
Maraton je bio reklamiran kao nešto vrhunski organizirano, lanac hotela sponzor, međunarodna ekipa dolazi, državno prvenstvo i slično. Ni u jednom trenutku nisam posumnjao da bi moglo ispasti nešto loše, barem što se organizatora tiče. Na početku su nas čak motorima ispratili po asfaltiranim serpentinama dolje da ne bi bilo jurcanja i ozljeđivanja. A onda loše, loše i na kraju još lošije!
Prva stvar je da su odmah nakon starta utrke blokirali izlaz iz Rabca pa ekipe nisu mogle do prve feed zone, zato je prva feed zona bila prazna! U druge FZ moja je ekipa jedva stizala isto zbog blokada prometa, čak ih nisu pustili ni da prijeđu cestu (i to ne od strane policije nego organizatora).
Druga stvar su loše oznake sa strelicama postavljenim u same zavoje i ne moram pričati šta to znači na spustu s 35-40km/h. Na nekoliko raskrižja nije bilo oznaka pa su se ljudi gubili (Slovenac koji je bio među favoritima čak 3 puta), ja sam na sreću samo jednom zalutao i pri tome spasio još jednog vozača kada sam skužio nakon 100m u krivoj ulici X oznake za krivi smjer.
Treća stvar je odabir rute maratona. Čovjek koji je trasirao maraton je mogu slobodno reći idiot. U jednom trenutku smo došli na nekakav uspon gdje je prošla teška mehanizacija i trasirala novu cestu i to je bilo prvi puta da su svi gurali, ogromno izvaljeno kamenje, rupčage i slično nisu definitivno bili vozljivi, ne puno samo 100-injak metara. Na kraju nas je dočekala prava poslastica, staza istrasirana tako da je samo povrh kamenja malo pošišana trava i većina se uopće nije niti vidjela pa se i tamo iako je bila nizbrdica moralo gurati! I to nije bilo 100m već nekih možda čak i 2 kilometra! Pa majstore di ti je glava?!? Vidljivo je bilo da taj dio staze nitko ne koristi jer je komplicirano i hodati po takvom terenu. Vozač enduro motora koji je išao cijelom trasom ispred nas rekao je da je jedva vozio taj zadnji dio!
Feed zone su većinom bile postavljene na nizbrdicama ili iza zavoja, ili oboje :).
Neki vozači dobili su gps track staze s obrnutim oznakama feed zona, dakle oni su prvo krenuli od četvrte.
Još jedna po meni glupa stvar je izmještanje cilja utrke. Koja je logika da start bude nizbrdo pa da nas motori usporavaju a onda cilj na ravnici i to na šetnici uz more s pokojim turistom. Ne bi li bilo logično da start bude dolje na ravnici, a cilj na uzbrdici da se izbjegne lomljenje u eventualnom sprint finishu? Organizatori di je bila glava?
Drago mi je da je i naš predsjednik saveza (to je njegov rodni kraj inače) iskusio čari ovog maratona jer je vozio najkraću rutu koja je u biti bila i najgora pošto je skoro 1/3 duljine te rute bila trasa zadnjeg dijela velikog maratona, dakle već spomenuta kalvarija.
Sramotno je da se ovakve međunarodne manifestacije organiziraju ovako loše. Također je sramotno da se i državno prvenstvo daje u ruke ovakvom organizatoru. Predsjedniče HBS-a gdje je bila tehnička komisija? Tko je obišao stazu?
Moram napomenuti da su SVI vozači s kojima sam pričao nakon utrke bili ljuti i podijelili moje mišljenje.
Uvjeren sam da nitko od organizatora prije utrke trasu maratona nije prošao biciklom jer bi u suprotnom smislio nešto drugo!
Prva stvar je da su odmah nakon starta utrke blokirali izlaz iz Rabca pa ekipe nisu mogle do prve feed zone, zato je prva feed zona bila prazna! U druge FZ moja je ekipa jedva stizala isto zbog blokada prometa, čak ih nisu pustili ni da prijeđu cestu (i to ne od strane policije nego organizatora).
Feed zone su dostupne autom, ali ne za vrijeme maratona :) |
Treća stvar je odabir rute maratona. Čovjek koji je trasirao maraton je mogu slobodno reći idiot. U jednom trenutku smo došli na nekakav uspon gdje je prošla teška mehanizacija i trasirala novu cestu i to je bilo prvi puta da su svi gurali, ogromno izvaljeno kamenje, rupčage i slično nisu definitivno bili vozljivi, ne puno samo 100-injak metara. Na kraju nas je dočekala prava poslastica, staza istrasirana tako da je samo povrh kamenja malo pošišana trava i većina se uopće nije niti vidjela pa se i tamo iako je bila nizbrdica moralo gurati! I to nije bilo 100m već nekih možda čak i 2 kilometra! Pa majstore di ti je glava?!? Vidljivo je bilo da taj dio staze nitko ne koristi jer je komplicirano i hodati po takvom terenu. Vozač enduro motora koji je išao cijelom trasom ispred nas rekao je da je jedva vozio taj zadnji dio!
Feed zone su većinom bile postavljene na nizbrdicama ili iza zavoja, ili oboje :).
Neki vozači dobili su gps track staze s obrnutim oznakama feed zona, dakle oni su prvo krenuli od četvrte.
Još jedna po meni glupa stvar je izmještanje cilja utrke. Koja je logika da start bude nizbrdo pa da nas motori usporavaju a onda cilj na ravnici i to na šetnici uz more s pokojim turistom. Ne bi li bilo logično da start bude dolje na ravnici, a cilj na uzbrdici da se izbjegne lomljenje u eventualnom sprint finishu? Organizatori di je bila glava?
Drago mi je da je i naš predsjednik saveza (to je njegov rodni kraj inače) iskusio čari ovog maratona jer je vozio najkraću rutu koja je u biti bila i najgora pošto je skoro 1/3 duljine te rute bila trasa zadnjeg dijela velikog maratona, dakle već spomenuta kalvarija.
Sramotno je da se ovakve međunarodne manifestacije organiziraju ovako loše. Također je sramotno da se i državno prvenstvo daje u ruke ovakvom organizatoru. Predsjedniče HBS-a gdje je bila tehnička komisija? Tko je obišao stazu?
Moram napomenuti da su SVI vozači s kojima sam pričao nakon utrke bili ljuti i podijelili moje mišljenje.
Uvjeren sam da nitko od organizatora prije utrke trasu maratona nije prošao biciklom jer bi u suprotnom smislio nešto drugo!