Syncros XR 1.0 kotači

Već sam spomenuo da mi je tvrtka Chaky (generalni zastupnik Scott-a) ovogodišnji sponzor.
Sponzorirali su mi jedan set Syncros XR 1.0 karbonskih kotača.

Radi se o meni već vrlo dobro poznatim kotačima jer sam takve vozio i prošle godine na Scott scale 900sl. Nabe i žbice ovih vrhunskih kotača izradila je tvrtka DT Swiss (kao i kod dosta drugih marki kotača visoke klase) dok su obruči tvrtke Syncros. Obruči su tubeless ready što znači da se vrlo lako može složiti tubeless s odgovarajućim gumama.
U vožnji se vrlo lako može vidjeti zašto ovakvi kotači koštaju kao neki bicikl srednje klase. Iznimna čvrstoća daje odličan prijenos snage s pedale na podlogu a u zavojima sigurnost i pouzdanu povratnu informaciju. Ultra laka konstrukcija obruča daje prednost u manipulaciji bicikla kroz zavoje (manja inercija rotacijske mase), na ubrzavanju iz zavoja te na vožnji uzbrdo.



Inače Chaky nabavlja i sve ostale komponte marke Syncros. Scott scale 900sl ima dosta komponenti (volan, lulica, sjedalo, kotači) te marke i moram priznati da se meni sve od reda sviđaju.

Popularni postovi