Lom ruke ipak je uzeo danak na utrkama kupa RH

Nakon mjesec dana raznih utrka evo kratkog izvještaja što se događalo.
Ozljeda ruke pošteno me hendikepirala u ostvarivanju nekih kvalitetnih rezultata barem što se tiče kup utrka. Na utrci u Premanturi ruka je još donekle izdržala ali nakon toga je bilo dost loše. Nisam htio stati s utrkama kada sam već natrenirao dobru formu ali je onda rehabilitacija ruke stagnirala a možda i nazadovala jer sam se na utrkama dosta trošio. U takvom stanju, uz bolove, nisam mogao opušteno voziti spusteve. 2. utrka kupa RH u Vodicama završila je odustajanjem nakon 2 pada u prvom krugu, nakon što sam uvidio da ne mogu voziti spusteve kako treba i da riskiram još koji pad ako nastavim u ritmu koji bi značio kolko tolko dobru poziciju.
Što se tiče SBBL SCOTT sve je ispalo savršeno, 4 utrke i 4 pobjede. Konkurencija je izgleda imala nešto dulji zimski san pa nisu još došli u pravu formu. Ove utrke su trebale biti priprema za kup RH ali je finalna realizacija izostala ovaj puta :).
situacija u SBBL Scott

 
ON THE ROAD AGAIN


Trenutno sam u nekakvoj prijelaznoj fazi s laganijim treninzima i pokušavam uhvatit tempo za maraton jer bi htio odvesti držvno prvenstvo u maratonu koje je na rasporedu 31.5. u Labinu.


























Bicikl uz redovito podešavanje u extremesportu radi savršeno. Meni se prije početka sezone činilo da treba promijeniti sve osim rame :) ali sam izgleda bio u krivu jer će ove komponente najvjerojatnije izgurati i 2. sezonu bez ikakvih problema. Isplatilo se uložiti u kvalitetniji bicikl!



Popularni postovi