C1 utrka Premantura 2014 i kup RH

Nakon loma ruke sredinom veljače i djelomične rehabilitacije došao je trenutak testiranja forme na prvoj utrci u Premanturi. Tako smo se moj vjerni paž Geba, Scott Sparky i Scaly zaputili u petak prijepodne za Pulu, tj. Premanturu koja se nalazi nekoliko km od spomenutog grada. Odradili smo trening na poprilično izmjenjenoj stazi u odnosu na prošlu godinu. Dodana su dva nova iznimno tehnički zahtjevna spusta s isto tako zahtjevnim usponima. Dalo se primjetiti da je ove godine staza napravljena sukladno rangu za koji se boduje. Jedino je za tu količinu natjecatelja preuska i ima stvarno pre malo mjesta za preticanje a puno mjesta gdje ako netko pogriješi ispred vas nemate mogućnosto obići ga. Lekcija od prošle godine bila je da ne treba štediti na gumama pa sam ih za ovu godinu malo podebljao na 2.25 u izvedbi Rocket Ron. Na treningu sve 5, vrhunski odradio spusteve pa sam čak i pohvalu trenera zaradio!

U utrku sam ušao bez apsolutno ikakvih očekivanja i bez nekog forsiranja. Ove godine dodan je start loop iliti startna petlja koja bi trebala umanjiti efekt uskog grla. Ali nažalost to se nije dogodilo pa je opet nastala gužva na prvom usponu i moralo se gurati. Još jednom u 1. krugu morali smo gurati jer je netko sišao s bicikla i onda lančana reakcija u kojoj svi guraju jer nema mjesta ni centimetra za obilazak.


Jednom sam i ja pogriješio, ostao u prevelikoj brzini nakon spusta, pa sam stao sastrane propustio ekipu i onda nastavio. Kasnije sam vozio svoj tempo, pohvatao neke vozače i onda u 5/7 krugu vodeći u utrci me obilazi za krug što je značilo kraj utrke za mene. To me malo iznenadilo i pomutilo planove jer sam imao još snage istim tempom barem za jedan krug i vjerujem da bi to promijenilo poziciju. Ulje na vatru ili da bolje kažem vlagu na uglancani kamen dodala je kiša koje je počela padati mislim u 3. krugu.
kameniti uspon prije kiše



jedna od brojnih kamenitih prijelomnica uzbrdo


Na kraju 35/71 pozicija u ukupnom poretku i 3. mjesto u kupu RH.
Ne mogu biti nezadovoljan ali ne mogu niti prežaliti izgubljenu formu koja je nevjerojatnom brzinom isparila nakon ozljede ruke.
Na povratku smo još u nedjelju pokupili zlatne medalje na prvom kolu SBBL u Slavonskom brodu, Geba u Veteranima B a ja u Elite.
I to je to, sljedeća utrka kupa RH i C2 međunarodna je u Vodicama 27.4.2014.

Zahvaljujem Gebi, extremesportu i Chakiju na financiranju dijela troškova i servisu bicikla, a Gebinoj punici i puncu na odličnoj hrani!

foto: Glas Istre, Geba

Popularni postovi