9. utrka kupa RH Karlovac 2013

9. utrka u kalendaru i treća ove godine koja se održala u kišnim uvijetima.
U subotu nije bilo kiše i staza je bila idealne vlažnosti, napravio sam samo 2 testna kruga jer staza ima iznimno zahtjevne uspone, 270m na 5km. Na jednom dijelu ciklokompjuter je mjerio 36%! Inače meni se staza svidjela jer su tehnički dijelovi skoncentrirani na 3 mjesta, pregledni su i uz malo opreza daju se odvesti bez rizika.
Za nedjelju su sve prognoze upućivale na obilnu kišu. Nažalost i ostvarile su se, pa je kiša lijevala od ranog jutra do nekih 12h, stoga umjesto Schwalbi stavljam Geax gato gumu za blato. Kategorije koje su startale u 10 i 11h fino su izmrcvarile stazu pa nas je u 13h dočekala prava poslastica. Mnogo je vozača  zbog kiše odustalo i prije samog starta.
Ovaj puta sam se pošteno  pripremio za blato, prikladnom opremom ali i psihički. Gume geax gato odlično su držale u ovakvim uvijetima. No bez obzira na gume bilo je dosta uspona i spusteva koji nisu bili vozljivi pa se guralo na više mjesta.
Krenuo sam poprilično oprezno u utrku tako da je prva petorka odmah pobjegla naprijed dok sam se ja neplanirano vozio s ekipicom slabijih vozaža po chickenwayu (oko spusta koji sam planirao voziti i koji sam kasnije vozio). Već do kraja prvog kruga ostajem sam jer su mi ovi naprijed utekli već koju minutu a i oni iza su na otprilike istoj udaljenosti. Vozio sam svoj ritam i u 4. krugu sam bio jako ponosan što nisam ni jednom pao u ovakvim uvjetima. A onda sam pao 3 puta zeredom :). 2 puta samo proklizavanje standardno a onda jednom pošteno. Naime odlučio sam na jednom dijelu proći malo brže jer je u svakom krugu bilo sve u redu i onda me "povuklo" na drvo i u zadnji tren prije direktnog sudara s drvetom iskačem iz bolida u stranu. Kolut naprijed, dizanje, provjera kočnica...idemo dalje! Nakon parsto metara skužm da nemam ciklokompjuter, ali sva sreća bez problema sam ga našao u idućem krugu.
Na kraju 5. mjesto ukupno i 3. u kupu RH. Zadovoljavajuće s obzirom na novu stazu u ovakvim uvijetima.
Čestitke Đaniju koji je napokon uspio skinuti susjede Slovence i popeti se na vrh postolja!

  
Više slika na facebook stranici g. Trstenjaka slike XCO Karlovac.
 
Ovom utrkom završavam ovogodišnju sezonu na 3. mjestu u ukupnom poretku kupa RH. Na zadnju utrku u Grožnjanu ne planiram ići jer me na 3. mjestu nitko ne može prestići, a za popravak plasmana morao bih pobijediti što mislim da je nemoguće na domaćem terenu trojice vozača iz vrha poretka.
Uskoro ću napraviti i pregled ove sezone pa se "čitamo" bar još jednom ove godine.

Popularni postovi