Nacionalno prvenstvo, Pakrac 2013

 Smještaj smo kao i na svakoj dosadašnjoj utrci nažicali. Ovaj puta ugostio nas je g. Vladimir Tesari.
 U nedjelju neposredno prije utrke došao sam na ideju da promjenim sajlu mjenjača, pa smo i to obavili kod  g. Tesarija u servisu i trgovini biciklima.

novi lijepi klupski dres!
Utrka je održana na novoj stazi u neposrednoj blizini centra Pakraca. Staza obiluje usponima, čak 260m po krugu! Podijelio bi ih u 3 značajnija dulja dijela. Prvi dio je umjerenog nagiba ca 10-15%, drugi ima dio od cca 200m pod nagibom preko 25% i tu nastaju nevolje u poodmaklim trenucima utrke. Treći dio nije ni dugačak kao prva dva a ni nagib ne prelazi 15-ak %. Glede tehničkih dijelova dr. Santo zabiberio je na nekoliko mjesta iako sam se pribojavao da ne bude nešto iskopirano s downhill staza (nije teško naći na današnjim XC stazama). Nakon prvog uspona ima jedan varljivi skok (tzv. stol) koji je na nizbrdici i lako je ubrzati "malo" previše pa da vas odbaci kuda ne treba. Na tom prvom dijelu ima i jedan strmiji spust par metara s čudnom putanjom pa je ulaz na strminu bio od krucialne važnosti da kvalitetan izlaz iz zavoja. U središnjem dijelu ništa posebno, kombinacije brzih zavoja na kontra nagibu i hupsera. Pred kraj kruga jedan lijepi dio s dropom pred zavoj, podrezanim drvećem sve na kontra nagibu. Tu je na utrci došao još jedan element, prašina, na kojoj se moglo vrlo lako otklizati gdje ne treba i neuki gledatelji (o tome kasnije).
Svaki puta meni uspije nešto promaći prije utrke, tako sada nisam prije početka zagrijavanja provjerio kada je start. Naravno da su ga pomakli 15min, što sam saznao nakon što sam se spremio za start utrke. Neznam da li je to bilo nešto značajno ali siguran sam da je imalo utjecaj.
Nakon što sam prije koji tjedan skužio  da se za kup RH ne boduju sve utrke nego samo njih 6/10 sada mi više nije čudno ni što prvi izlazim na startnu rampu :). Glede starta nije ni bilo nekakve sekiracije i to mislim za nikoga jer nas je bilo relativno malo na startu, 20-ak.
Dakle startali smo...:)
Glavnu riječ odmah nakon početne gužvice preuzima Simčić, iza njega Turka pa ja. Nisam ih namjeravao pratiti jer je vrijeme bilo jako toplo pa sam iz daljine promatrao što se događa :). Već negdje na sredini prvog kruga Đani daje gas na jednom usponu i Turk tu nije imao odgovor i ovaj odlazi. Na ekipu iza se nisam baš puno obazirao ali u 2 krugu na prvom usponu me prelazi Pilski i kao puštam ga jer do sada na utrkama nije pokazao ništa specijalno i nije opasnost (čovjek na kraju 3.!), ali iskreno nisam ni ja imao odgovor. Tada se jedno vrijeme vozim s Vidovićem koji me dostigao i prestigao.
lovac i lovina #1
lovac i lovina #2 
Nakon toga sam imao prvo neugodan susret s neukom i neposlušnom gospođom iza dropa na zadnjem dijelu staze (..... mi je stala na trkaću putanju). Tada je taj dio oko dropa bio izrovan i jako varljiv. U krugu iza na tom istom mjestu iz nekog zakučka, sakriven u grmlje javlja mi se jedan od domaćina sa superbitnim informacijama koje sam uzeo kao proritet za procesiranje u svom mozgiću pred novim informacijama o stanju staze. Rezultat je bilo gubljenje prednjeg kotača i pad. U zadnjem krugu u bijegu od Roseta sustižem Turka koji se bio opustio ali tek na zadnjem spustu i prekasno za bilo kakav napad.
Na kraju 5. mjesto i 50 uci bodova koji će znatno popraviti startnu poziciju na međunarodnim utrkama.
Moglo je možda biti i bolje da sam primjetio neke stvari na vrijeme ali sada više nema povratka.
Brunči je odradio odličan posao u feed zoni.
10 najjačih momaka
Iduću utrku vozim 3. i 4.8. u Čakovcu, kup RH i C2 međunarodna utrka.

Popularni postovi