6. utrka kupa RH i C1 međunaodna utrka Kamnik (SLO)

6. utrka kupa Rh održala se u susjednoj Sloveniji. Moram priznati da mi se jako dopalo njihovo brežuljkasto okruženje gdje god sam došao.
Smještaj je organizirao Matej (Autoskola Topolovec) kod svojih rođaka nedaleko od Ljubljane, to je jedna ljubazna skladna obitelj koju kada upoznaš budeš sretan. 3 generacije (7 članova) žive u zajedničkoj kući, svi se odlično slažu, rade, podupiru...UZOR.


 

Ovaj puta bicikl smo sredili tip-top, novi lanac, lančanik, chainguide, ležaj sredenjeg pogona, gripovi, sve pod pokroviteljstvom bkosijek2010 Extremesporta i tvrtke Chaky.

U subotu odlazim na standardni pregled staze u Kamnik. Staza je oko 4km s poprilično jednostavnim profilom u obliku slova A. Uspona ima oko 140m i nekoliko tehnički zahtjevnih dijelova. Odmah po dolasku na tehničke dijelove vidim kako će biti guranja i to ne samo za mene nego za sve (tako je i bilo). Ali moja pretpostavka bila je preoptimistična pa sam što zbog "kako ćemo, lako ćemo" a što zbog blata na 2 dijela izostavio mogućnost da natreniram te dijelove i vozim umjesto da guram. Tehnički dijelovi su svi skoncentrirani na jednom mjestu...prvo super strmi uspon cca 35% s korijenjem (guranje), pa onda 2 spusta po korijenju
ovo je blagi ulaz u ono što slijedi
(s oznakom DH), onda dio serpentine koja je na pola usječena u brdo a preko nje ide korijenje (dio za trial), onda kratki strmi uspon u zavoju i po ilovači i na kraju jedan skok nizbrdo. Upravo ova zadnja 2 nisam trenirao zbog blata.
Završio sam trening već za 1h...
 
spust po korijenju #1







spust nakon skoka (Garmisch :))

skok nizbrdo
U nedjelju standardne procedure oko prijave, probni krog i sl. U probnom krugu sam vidio da su se ona dva dijela osušila ali opet nisam poduzeo ništa da to anuliram, pa na prvom guram a na drugom koristim chickenway.
Na startu je 70 vozača s Alexandrom Gehbauerom na čelu kao favoritom. Startam već standardno iz sredine i vozim se sa svojom ekipom iz HR. E sad one moje pretpostavke da će svi gurati tamo gdje sam zamislio nisu baš bile 100 % točne pa sam ja gurao na jednom mjestu više od ostalih i gubio 10-ak sec, ne zbog sporosti nego problema s ukapčanjem (blato u blokejima). Zadnji teh detalj skok su isto svi odrađivali osim mene, ja sam išao obilaskom i svaki puta dobivao gromoglasnu potporu ekipe koja je stajala na tom mjestu "CHICKEEENNN!!!" :). U svakom krugu gubio sam 15-ak sec na teh dijelovima koje nisam mogao nadoknaditi na usponu za koji sam tek u utrci skužio da nije ni strm ni dugačak :). Krug je bio jako kratak ustvari, svega 13-14min (za aleksu i ekipu 11min).
Na kraju 4. mjesto, moglo je i bolje ali nije ni loše s obzirom na novu stazu, s obzirom da je recimo 11/19 slovenaca ostalo iza mene, s obzirom da je samo jedan od domaćina uspio zahvatiti UCI bodove i to neku siću.
Jedna zanimljiva utrka odvijala se dok sam išao na ručak...
 


biti će još slika staze uskoro...

Popularni postovi