čemu tolika fama, to je samo jedna pobjeda u kupu RH

Znam da se mnogi pitaju zbog čega sam toliko sretan s postignutom pobjedom u kupu RH na utrci u Samoboru.
Pa recimo da ima nekoliko razloga...
- preuzeo sam vodstvo u kupu RH i sada imam lijepu prednost
- ovo je moja treća sezona u biciklizmu (prije malo više od 2 godine, točnije krajem 4.mj.2011.g kupio sam prvi MTB bicikl) i prva godina pravih sistematiziranih treninga
- utrka u Samoboru trebala je je biti svojevrsno žrtveno janje na račun bolje pripreme za nadolazeće utrke (zbog perioda odmora nakon Crikvenice, a djelomično zbog zahtjevnosti staze u tehničkom i penjačkom smislu nisam vozio na nož što bi se reklo)
- samo 4 kruga treninga na kako kažu najzahtjevnijoj XC stazi u RH (slažem se s mišljenjem) bilo mi je dovoljno da sigurno izvezem utrku
- treninge s pecaroške stazice u šumici kod zapadne osječke obilaznice uspio sam iskoristiti na utrci
- dobra forma mogla bi poslužiti i na idućim utrkama :)

Popularni postovi