5. utrka kupa RH i C3 međunarodna utrka Valis Aurea Požega 2013

Staza u Požegi je  poprilično kratka i iskasapljena svakojakim elementima, što prirodnim što umjetnim. Od umjetnih valja spomenuti 3 dijela, stepenice na iznimno strmom spustu koji završava metarskim dropom, zatim rocky garden koji su organizatori loše napravili tako da se do sredine utrke kategorije elite potpuno rasklimao i postao nepredviv i iznimno opasan (što je iskusio domaći vozač bušenjem gume baš na tom dijelu). snimka tog dijela s treninga
Na kraju je jedan zanimljiv veliki drop 2-3m visine nakon kojeg slijedi zavoj na povećem tucaniku, na vrhu je bio postavljen balvan koji je dodatno komplicirao stvar jer se moglo zapeti srednjim pogonom ukoliko se išlo pre sporo. Ali kada se natrenira onda ide bez problema, jedino što je na utrci sunce bilo u nezgodnoj poziciji pa je izlazak od gore iz šume na sunčani donji dio izazivao sljepilo i prolazak kroz zavoj ni jednom mi nije bio gladak.
ovako kako je zabilježio fotoaparat izgledalo je i uživo (pri brzini 35-40km/h)

Dan je počeo utrkom najmlađih kategorija gdje je nastupila i moja nećekinja Sara. Ovo joj je bila prva utrka pa se netom prije starta utrke pojavio i nekakav strah. Odstartala je i vozila 2 kruga a onda je u 3. krugu morala odustati zbog bolova u trbuhu. Iskreno nisam se baš snašao kako da ju utješim i pokušao reanimirati u utrku ali bezuspješno. No dobro prva utrka, susret s gužvom i svime što već ide na natjecanju, drugi puta će biti bolje.start kategorije U13,14,15
Vamo se naš geba okušao u borbi s njemu primjerenom kategorijom ali ni tu mu nije pošlo za rukom...geba vs U13
 
Ovo je moram priznati bila i jedna od mojih lošijih utrka, cijelo prijepodne osjećao sam se nekako pospano. Rane od pada na treningu prošle nedjelje nisu zacjelile, cijeli tjedan borio sam se s time.
Nakon starta koji je zbog kiksanja vozača u prvom redu ispao poprilično loš u prvom krugu vozim se negdje na 6-8 poziciji. Dolaskom u feed zonu nakon prvog kruga uzimam vodu, pijem, tuširam se i vidim da imam vremena još i obići ovu dvojicu ispred mene koji su ili zaspali ili se umorili u prvom krugu :). Dakle u 2. krugu sam na 4. mjestu što je ok, ispred mene su bili Turk i 2 favorita utrke. Sve ide poprilično dobro ali onda mi na početku 3. kruga spada lanac na koojeg trošim dobrih 20-30sec (nakon utrke sam tek skužio da na svaki zubac prednjeg lančanika ide posebna karika lanca). O tome ću na kraju malo više.E sad sam bio ljut i jadan što mi se to već iz utrke u utrku ponavlja a ja nisam ništa poduzeo po tom pitanju. Pokušavam uhvatiti Pavu i Ivana ali vidim da je lov bezuspješan jer mi oni samo povećavaju razliku a ne da ju ja smanjujem. Stoga zadnja 2 kruga odustajem od progona i zavaršavam utrku na 6. mjestu, 3. mjesto kup RH. Nije loše ali nije ni dobro jer sam mislio da će biti bolje. No realno nisam to mogao ni očeivati zbog ozljede i svih događanja u tjednu prije utrke, nisam se uspio pripremiti kako treba. Uz to nesnosna vrućina i sparina samo je produbila agoniju.

A sad o tom famoznom lancu. Na početku bijaše bezgriješni XX1, no međutim nakon par mjeseci korištenja istegnuo se lanac i olabavio tako da tijekom mijenjanja brzina val koji se napravi na kazeti doputuje do prednje šajbe i lanac padne sastrane (ovo mi je slikovito opisao nakon utrke Tomislav Tesari). Već sam na utrci u Samoboru o tome pričao s Gehbauerom koji ima chainguide na svom xx1 pogonu. Trenutno sam i ja u nabavci istog pa se nadam da su problemi što se tiče tog dijela iza mene.
Ovog puta opet nova osoba u feed zoni, starija sestra Helena, odlično obavljen zadatak (samo je jednom zaspala na stolici :)), puno hvala.

Zahvaljujem svima na podršci i navijanju,  Extremesportu na servisu bicikla prije utrke.

Pozdrav do sljedeće utrke koja se održava u slovenskom Kamniku 30.06.2013.






Popularni postovi